Deze week een primeur. En daarmee bedoelen we niet enkel het bericht rond de nieuwe wetgeving.
Nee, deze week ook voor het eerste een berichtenbereik op Facebook van meer dan 10.000.
En hiermee willen we ook niets meer of minder zeggen. Gewoon aan jullie de cijfers geven van de website en de Facebook pagina.Facebook
Nee, deze week ook voor het eerste een berichtenbereik op Facebook van meer dan 10.000.
En hiermee willen we ook niets meer of minder zeggen. Gewoon aan jullie de cijfers geven van de website en de Facebook pagina.
Website
Eerst was er de website, en dit blijft nog steeds het belangrijkste medium. En dan vooral de nieuwsbrief. Hiervan worden wekelijks bijna 10.000 abonnees gemaild en worden er gemiddeld 33 % geopend, resulterend in 2000 tot 2.500 clicks (25%), die de artikels verder lezen op de website.
Maar ook Facebook wordt veel geconsulteerd. Zoals gemeld, deze week een bereik van 12.000.
En ondertussen 10 berichten met een bereik groter dan 1.000. Waarvan 3 meer dan 5.000.
(En dit in de wetenschap dat er 12.000 Vlaamse Jagers zijn – dus een bereik van de helft).